Tråkigt

Åhh vad det är tråkigt att bara gå hemma och vänta. Jag vill ju hitta på någonting men alla jobbar ju..
Skolan är avklarad och det känns som en lättnad, men också som ett tomrum. Alla mina kamrater jag lärde känna under dessa 3,5 åren, vart tar ni vägen nu? Vi har haft så mycket kul tillsammans och vi ha verklige hjälpt varandra genom eld och vatten. Jag kommer sakna er. En del vet jag kommer stanna kvar på ganska nära håll medans andra väljer att flytta till bland annat Norge för att jobba. Vi säger att vi måste hålla kontakten och måste ses, men kommer det att bli så? Jag hoppas verkligen det, ni är en stor del av mitt liv.

Annars rullar allt på som vanligt. Var på MVC i går och där får de verkligen höja ögonbrynen när jag kommer =) hehe, ingenting stämmer som det borde. jag går min egen väg genom graviditeten men huvudsaken är att jag och h*n mår bra, och det gör vi båda =)
På måndag är det en vecka kvar till bf, men för mig får det gärna komma idag om det vill, tyvärr har jag nog inte sådan tur men men. Det är bara att vänta, jag kan inte påverka det hela speciellt mycket. Det kommer när det kommer.



Kommentarer
Postat av: Malin

Otroligt händig är han farfar/morfar:) Förstår att du börjar "tröttna" på att bara gå med magen, men den som väntar på något gott;) Du får försöka fördriva tiden som jag på vardagarna, stickning är faktiskt rätt så kul, hahaha:D KRAM!

2010-02-02 @ 11:49:06
URL: http://l0mina.blogg.se/
Postat av: Gina

Hej Marie! Va roligt att du/ni ska få en liten, grattis =)

2010-02-05 @ 08:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0