mycket på gång

I går var jag på kontroll på barnmorskan igen och denna gång var hon inte säker på hur barnet låg, om det hade huvudet eller rumpan neråt. Så på fredag ska vi iväg på att ultaljud igen för att se om det måste göras något eller om allt är som det ska. Jag tycker på sätt och vis att det ska bli lite spännande att få se den lilla krabaten igen.
Vi vet ju inte vad det är för kön, utan vi får bara se en förhoppningsvis stor bebis =) Det är ju trots allt bara tre veckor kvar nu. Tänk vad fort tiden går egentligen.

Skolan är äntligen fördig också. skickade in det sista idag och på Fredag eftermiddag har vi avslutningsceremoni på universitetet, då är det verkligen över sen. Åhh vad skönt =)


Kommentarer
Postat av: Lomina

Tre veckor, det är ju sjukt snart! Tiden flyger verkligen iväg:)

2010-01-20 @ 13:16:36
URL: http://l0mina.blogg.se/
Postat av: Lomina

Allt är bra med oss:) Hur är det med er? Trött i ryggen?;) Gött att skolan är slut strax också! Du har jobbat HÅRT;) Kram!

2010-01-20 @ 22:51:56
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0