allt kan förändras

Idag känns allt så mycket bättre. Tänk att allt bara kan vända på en kort stund. Jag mår i alla fall betydligt mycket bättre idag och hoppas jag fortsätter göra det nu.
Idag har jag varit till MVC, de mätte magen och jag fick lyssna på barnets hjärtljud. Åh, vilken känsla att ligga där och höra hjärtat på den lilla slå, det är bara så mysigt! Allt var jättebra och nu ska på återbesök var tredje vecka fram tills det är dags, tiden går så fort. Men det är så härligt!

Idag mår jag bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att höra vännen! Och visst är det häftig med hjärtljuden! De får man lyssna på varje gång sen.



Kram!

2009-11-02 @ 17:59:30
URL: http://mariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0