Vart tar veckorna vägen?

Jaha, då sitter man här igen då, och lördag är det. Vart tog denna vecka vägen? Det Känns som om jag inte rikting hänger med längre, men det är ju bra att tiden går fort, men går det kanske lite för fort nu???

Idag har jag varit till stan och fixat farsdagspresent till pappa och födelsedagspresent till brorsan som fyller år på tisdag. Nu sitter jag på jobbet och jobbar fram till 19.
När jag ändå var till stan passade jag på att lämna in min reviderade version av examensarbetet så nu är det inlämnat också, det känns himla gött!

I morgon är det alltså 8 november, och farsdag. Det är också enbart 3 måndader kvar tills den lill* är beräknad att titta ut :) Tänkt vad fort det går. Men det är underbart!!!

Materialet till det sista i hallen är inhandllat också så nu är det bara att sätta fart, som sagt, tiden bärjar bli knapp om vi ska hinna med det vi tänkt oss.

Skolan rullar på och slutpraktiken närmar sig med stormstag. Jag ska vara ute i hela 5 veckor, härligt!! Jag längtar så ut i verksamheten och det ska bli himla skönt med ett avbrott från skolbänken.

Nu ska jag gå och jobba igen!
Ha det bra alla.

Jag är lycklig!!!

Kommentarer
Postat av: Kim Henriksson

Men men.. Nu hänger jag inte riktigt med. Är du gravid? :) GRATTIS i såna fall.. Kram

2009-11-15 @ 17:04:08
URL: http://kimhenrikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0