Lördagkväll...

Jagjobbade ju som dagt till 19.00. Därefter åkte jag hem och vi fixade iordning lite mat och grejer. Precis när maten är klar och vi ska sätta oss för att äta, ringer grannen. Då hade deras hund ätit råttigft så de var tvungna att åka in till djursjukhuset med henne. Själva hade de tittat i vinflaskan så de behövde en chaufför, och vem ringer de till då om inte mig!!!
Självklartställde jag upp då det är synd om hunden. Väl därinne fick hon motmedel och grejer så hon klarade sig fint. Men det är trots allt väntetid på akuten på ett djursjukhus också. Vi var inne straxt före nio och kom därifrån staxt före elva. Väl hemma igen runt halv tolv, då var jag så trött så jag intog horisontalläge ganska snabbt :)

Idag är det fars dag!
Vi får väl se vad denna dagen har att bjuda på för skoj.
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0