Kan man köpa tid någonstans?

Åhh jag hinner inte med mina dagar.
Igår gick det i ett och på kvällen var jag bjuden till Sandra på städparty, gillar inte såna partyn egentligen men städ hade jag aldrig varit på och så är det ju kul att umgås med människor så jag hakade på i alla fall.
I dag hade Linda ljusparty som jag var bjuden på, samma sak gäller där men jag hade gärna umgåtts med de andra personerna. Tyvärr räcker inte min tid till allt. Jag har varit i skolan hela dagen idag.
Jag var hemma kvart över fem, skulle då fixa mat och alla grejer inför morgondagens filmning i skolan innan jag skulle vara borta klockan 18, tyvärr finns inte tiden till det. Känner mig så dum men vad gör man? Hade det var tidigare hade jag struntat i att äta mat, även om jag var hungrig, men som det är nu måste jag tänka på mig själv, livet i magen och skolan. Jag måste verkligen bli godkänd på allt nu så det inte blir något som släpar efter...
I morgon väntar en dag i skolan då vi ska börja filma, jag måste smita tidigare då jag ska till BM igen och efter det är det kransbindning hps svärmor, en tradtion vi har då vi binder dörrkransar och gör andra juldekorationer, så hela dagen går åt i morgon också. På onsdag är det skola och därefter vår onsdagsdejt... När ska jag få vara hemma och bara ta det lugnt? känner att jag behöver det nu, min kropp är trött och mitt huvud hänger inte med alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0