Helg

I Torsdags var jagin till kau och hade seminarium på mitt examensarbete. Det gick ganska bra. Jag fick några synpunkter på vissa saker som jag har fram till måndag på mig att åtgärda, så ska det vara ut världen sen. Gud va gött! I torsdags kväll åkte Tom till Branäs för att vara med där och jaga, så jag blev själv hemma. På fredag eftermiddag kom mamma till mig, vi skulle nämligen tapetsera hallen nu när Tom ändå var borta :) Vi gjorde bara lite förberedelser på fradag kväll och på lärdag drog vi igång ordentligt. Det gick bra och tapeterna är nu på plats :) samtidigt ringer Tom och säger att han kommer hem en dag tidigare, Mys!
så lärdagkvällen spenderade vi i soffan med en pizza och TV :)

idag blir det nog en lugn dag, har inget planerat i alla fall.

Ha det bra!

Livet leker och jag mår bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0