1:a advent

Idag är det alltså första advent, mysigt! Jag älskar verkligen ljuset av ljusstakar i fönstren och stearinljus på borden, snart är det jul!!! =)
Första veckan av fem på praktiken är gjord. Veckan har bestått av många nya intryck och väldigt långa dagar som jag verkligen inte är van, men det är ju så roligt också =) Jag längtar verkligen tills det är min tur att ge mig ut i verksamheten bland dessa underbara barn.

Helgen har varit relativt lugn, lördagen gick åt till att stryka en hel massa tvätt, börja plocka bland julsakerna för att se vad man kan sätta upp redan nu, på kvällen var det 40 års kalas.
Idag har jag fortsatt med pyntandet och känner mig ganska nöjd nu ett tag, alla stakarna är på plats i fönstren =)
Vi var också en sväng till mor och far och hälsade på.

Veckan som kommer består av mera praktik, första träffen med föräldragruppen på tisdag, det ska bli spännande och intressant de =)

Ha en bra sändagkväll och en bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0