2:a advent

Ja så har det gått en vecka igen.
Praktiken rullar på och fyller mina dagar med sysselsättning så jag behöver verkligen inte gå sysslös i alla fall.
Det är långa dagar på skolan och när man kommer hem väntar ett bombnedslag till hem. Det känns verkligen som om tiden inte räcker till. Men snart är det över, jag ska stå ut de få veckorna som är kvar. Sen blir jag hemma på heltid och kanske då hinner ta hand om det som inte hinns med nu.
Idag är det 2:a advent och julen närmar sig med stormsteg, vilket jag verkligen gillar.
Jag älskar julen! Det är så mysigt, alla är tillsammans, ljusen brinner och allt är underbart =)
Denna veckar väntar två träffar med föräldragruppen och ett besök på MVC, se hur det går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0