20 december

Idag är det 20 december och julen närmar sig med stormsteg. Ute ligger snön på marken och mer kommer det just nu från himlen. Det är några grader minus och jag bara älskar det. Julen är min favorittid på året.
I går hade vi jubord med det företag som Tom jobbar på. De gör alltid maten själva.
Så första blev vi indelade i lag och jade tipspromenad. Mitt lag vann såklart =) Sen åt vi god mat och hade det allmänt trevligt. Vi tog dock kvällen ganska tidigt.

Annars rullar allt på som vanligt. Jag har nu gått på jullov och börjar igen den 11 Januari. Då är det bara en vecka kvar på praktiken och sen är det så gott som klart =)
Magen växer och februari är snart inom räckhåll, tänk vad fort tiden går. Det är så härligt.

Ha en bra jul allesammans och ät gott och njut av era familjer under jul. Det ska jag göra.
Kort och gott, Livet rullar på efter konstens alla regler och jag är jättelycklig och tacksam för min familj och mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0