Dags för uppatering

Nu har snart hela sommaren gott och jag har varit usel på uppdatering, sorry! Mitt sommarlov har mest bestått av jobb, en lite semestertripp till västkusten och annars har vi varit hemma och snickrat på vårt hus. det börjar arta sig iaf, nu ser det snart ut som ett beboligt hus :) Snart är det dags att börja plugga igen också, ska bli skönt att skriva examensarbetet nu hoppas bara det flyter på ganska bra. Sista terminen nu alltså, hade hoppats på att få börja söka jobb vid jul men så blir det inte, har hänt lite grejer som gör att jag får skjuta lite på mitt jobbsökande :) Kanske nämner lite längre fram vad som är på gång. Nu ska jag gå ut och njuta i solen när den är framme, vet aldrig hur länge den stannar. må så gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: Lomina

Hmmm... inte söka jobb till jul? Nu blir jag nyfiken Marie!;) Skönt med sista terminen, you can do it!

2009-08-14 @ 13:50:03
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0